sobota, 30 kwietnia 2016

Lalki Inne Niż Wszystkie

W oczekiwaniu na nową część aparatu, która zaniemogła na zawsze, podczas naszych ostatnich, nadmorskich wojaży, zasypię Was zdjęciami z archiwum :) Lalki są nieco inne, niż wszystkie poprzednie. A różnica tkwi.. we włoskach :) Prezentowane na bieżąco na FB, jak i Instagramie, nie doczekały sie publikacji tutaj, co spieszę zmienić:)
Laleczki dostępne są w sklepiku !   

Życząc wszystkim samych przyjemności na kolejne dni długiego weekendu- pozdrawiam serdecznie!
a


























15 komentarzy :

  1. Ślicznotki :) Ja jednak wybieram loczki one tak ślicznie wystają spod czapy ;)
    Może to odzwierciedlenie tego że w życiu zawsze chciałoby się inaczej proste na głowie a takie loki to było by coś :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdza się jednak powiedzenie "nie ma tego złego...", bo przez awarię aparatu pokazałaś te archiwalne zdjęcia, w których ja się z miejsca zakochałam! Przepiękne, wszystkie! Ale pierwsza szczególnie chwyciła mnie za serce, bo ma włosy i oczy mojej córci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przemiłe:)) powiem tylko,że nie jesteś pierwszą osobą,która rozpoznaje kogoś w tych lalkach:))) uściski!

      Usuń
  3. Inne włosy ale jak dla mnie cudne,każda ma swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko, te włosy wyglądają jak prawdziwe, co jest i piękne i odrobinę przerażające zarazem (lęki z dzieciństwa po obejrzeniu laleczki Chucky - wybacz!). Po raz kolejny udowadniasz, że tworzysz cudeńka!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne laleczki...piękne wykonanie! Zachwycasz ... Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne laleczki !!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne! Każda inna, każada wydaje sie mieć własną osobowość.Robią duże wrażenie!

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku! Dziękuję za każde słowo pozostawione na tym blogu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...