niedziela, 24 sierpnia 2014

Do Zobaczenia, Lato..

Okno nie kłamie..
Uparcie zmienia się w szare, dzielnie stawiając czoła pierwszym, chłodnym podmuchom wiatru.
Coraz częściej, jak magnes, przyciąga do siebie małe kropelki, które nie są już cudownym ochłodzeniem 
w upalny dzień..
Czujecie to?
 Na  blogach coraz więcej o nadchodzącej jesieni..
I mnie się udzieliło...

Szarość na niebie zaprowadziła mnie do kuchni i, jakby poza własną świadomością, przygotowałam.. kakao..
I nagle zrobiło się jakoś nostalgicznie..



Rowerek powoli zamieniamy na  artystyczno-rozwojowe zabawy domowe..
Och, jak dobrze, że Antoś nareszcie zaczął przejawiać zainteresowanie tym, co czekało na niego od dawna... !
No bo ile można lepić z ciastoliny...
Farby, kredki, kolorowanki..
Cudowny środek na zimne, pochmurne dni..



Cóż więc, Drogie Lato...
Kosz piknikowy będzie czekał... Zapełni się wkrótce pomarańczową, jesienną dekoracją..później kolejną...
i kolejną...a za rok znowu zapakujemy w niego co się da, by gdzieś na polanie wygrzewać się 
w Twoim  Słońcu...
Do zobaczenia !
Za rok..



Pozdrawiam Was, 
a w rękach trzymam kosz gorących, cudownych wspomnień tego pięknego lata, które bezpowrotnie mija..
a

32 komentarze :

  1. Smutnawo mi się jakoś zrobiło, ale ponieważ jestem z tych, którzy szklankę widzą zawsze do połowy pełną, to wymyśliłam natychmiast 5 powodów, dla których fajnie,że się lato skończyło:
    1.Skończy się syzyfowa praca na działce- chwasty i chwasty.
    2.Skończy się walka z komarami, muchami, mrówkami i wszelkimi innymi.
    3. Wieczory dłuższe, więc może więcej czasu dla siebie?
    4.Koniec urlopów, więc może w pracy finansowo lepiej?
    5.Rzadziej goście, więc może mniej ciast, obżarstwa i kilogramów?
    Itd. itd.... Żegnaj , lato...Witaj, piękna JESIEŃ.
    A kakao to ja lubię bardzo...MNIAM. Pozdrowionka.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powody godne pożegnania lata!:)) oby jesień była naprawdę piękna...taka prawdziwa..polska..pozdrawiam!

      Usuń
  2. oj lato nas opuszcza i to niestety czuć...
    oby sloneczko jak najdłuzej z nami zostało czego i Tobie życzę na nowy tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Usiadłam dziś na balkonie i zbierałam słoneczny zapas właśnie na kolejny tydzień:)Tobie również ciepła i promieni na ten tydzień!

      Usuń
  3. Wiesz Kochana, też płynę już w stronę jesieni, ale - ja tak kocham jesień:) Jej barwy, nawet deszcz....kiedy zaczynam znowu zapalać kominek w domu.....otulać się kocem i pić wieczorami moje kakao :) Też lubię kakao, baaa.....po męczącym dniu nie ma dla mnie lepszego napoju przed snem :) A przyszłe lato ? Myślę o nim z utęsknieniem, ale i....obawą ! Bo przyszłe lato, ba - wiosna nawet - to będzie totalna rewolucja w moim życiu. Kolejny krok ku spełnieniu cząstki marzeń czyli - mega remont w domu. Cudnie tylko......wszystko najpierw trzeba wynieść z domu, by to zrobić. I siebie wynieść. Będzie się działo:) No to miłego dnia - ja biegnę do pracy, cium

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całe mnóstwo jesiennych plusów mam w kieszeni! To taka domatorska pora roku:)) jednak cokolwiek pięknie przeżytego się kończy-trudno się nie wzruszyć:))uściski!

      Usuń
  4. Oj racja w powietrzu czuć już jesień...Z czego ja się cieszę, na myśl o długich, przyjemnych wieczorach w blasku palącego się ognia w kominku:)
    Wczorajszy dzień spędziłam przy maszynie, na przeciwko miałam widoki na podwórko a tam szaro i zimno...większość dnia padał deszcz. A ja tak jak piszesz poczułam się nostalgicznie, poczułam jesień i jakoś dobrze na sercu mi się zrobiło:)
    Pozdrawiam
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak...i szarosć jesieni ma cos w sobie:)) pozdrawiam Cie serdecznie!

      Usuń
  5. Jak mi smutno...Kocham lato...a inne pory roku nie za bardzo...no może wiosnę, bo ona do lata prowadzi ;-)...I ja zachowam w sercu piękne o lecie wspomnienia. Buziaki dla Ciebie i dobrego dnia ;_)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem wiem... moje lato było naprawdę wyjątkowe tego roku i mimo, że jesień też lubię, to smutno, że letnie dni będą już tylko(a może aż!) wspomnieniem...usciski ogromne!

      Usuń
  6. Za szybko żegna się z nami lato. Było intensywne i krótkie. Na pewno z utęsknieniem będziemy czekać na nie przez te długie zimowe miesiące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie...jesień zniosę i pewnie przyjemnie całkiem...ale fakt ZIMY... ciemności, zimna, kilku warstw ubrań, BŁOTA I CHLAPY z solą i piachem w resztkach śniegu!....brrrrrrrrr!!! Mimo wszystko pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  7. Aniu, lata jeszcze żegnać nie chcę. Jeszcze w uszach mi szumi po tych morskich spacerach i Miśkowy śmiech słyszę, i widzę jak skacze między falami. Nie wyobrażam sobie siedzenia w domu. Będę jak najdłużej cieszyć się późnym latem i korzystać :)
    Nieco jesień mi zapachniała na Twoim blogu, ale pokręciła się chwilę i poszła, na szczęście ;)
    Pozdrawiam Cię, jeszcze nie jesiennie! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne było więc szkoda, że mija!ale życzę Ci Kochana, byś miała taką pogodę, by cieszyć się słońcem jak najdłużej, bez względu na to czy jest wysoko, czy nisko!:)zresztą i sobie tego życzę:)) :*

      Usuń
  8. To prawda, ja też już czuję, że lato powoli odchodzi, zimno i deszczowo za oknem... Aż się trochę smutno robi, ale wiem też, że zarówno jesień jak zima maja swój urok i jakoś tą tęsknotę za latem i ciepłem nam wynagrodzą:)) Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i ja w to wierzę! mimo chlapiących roztopów i lodowych stopów,które zbliżają się i zbliżają! Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
    2. Czy Ty sobie wyobrażasz, że moja małą Maja już czeka na Mikołaja?!:)) Sierpień jest, a Ona już listy do niego rysuje i nikt nie może dojść co ją naszło;)) Ta to dopiero sie zimy nie może doczekać;p

      Ps. Kochana mam prośbę bo widzę, że masz dodanego naszego bloga do blogrolla, a odkąd przeszliśmy na własna domenę jest problem z aktualizacją naszych postów, nowe albo się nie wyświetlają, albo z dużym opóźnieniem:/ Jeśli chciałabyś je widzieć na bieżąco to proszę zmień na swoje liście czytelniczej nasz adres na nowy czyli: http://www.homeonthehill.pl/ Z góry przepraszam za zamieszanie;)) Buziaki:***

      Usuń
    3. Haha:)) Tosiek też już chce pierniki piec :D co do listy-juz sie robi! Choc hmm..problemow nie zauwazylam..buziaki wielkie:*

      Usuń
  9. To fakt jesień tuż tuż i o lecie możemy mówić powoli w czasie przeszłym. Jak to śpiewała dawno dawno Zdzisława Sośnicka "Żegnaj lato na rok, stoi jesień za mgłą, czekamy wszyscy tu, pamiętaj, żeby wrócić znów.":))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej....chyba lepiej nie można tego wyrazić...serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  10. Choć smutek faktycznie lekki się wkrada należy sie pocieszyć, że za chwilę piękna, złota jesień:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby choc ona trwała przyzwoicie długo!:)pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  11. I uświadomiłas mnie ze to nieuniknione. Jesień najgorsza pora roku jak dla mnie.poea która ładnie wygląda tylko na zdjęciach. Juz odczuwam jej przyjście. ... ja chcę lata😣😣 pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ten kolor i to jesienne ciepło trwa na tyle krótko, że jesień raczej kojarzy sie z szarością i chlapą:( ale mimo wszystko ciepłe pozdrowienia dla Ciebie!

      Usuń
  12. Oj co to za smutki Kochana...wpadam na chwilę i co ja widzę? Jesień też ma swoje plusy...ja się zbliżam do jesieni mojego życia ha ha ha a latam jak szalona, jeszcze nigdy nie żyłam w takim pędzie, a powiem Ci Kochana, że szalałam ha ha ha ...ok więc oto powód do polubienia Jesieni...kolorowe liście, z których można zrobić wianek, kasztany, które na parapecie czekają na zimę, wrzosy i wrzośce w glinianych donicach, ciepły koc lub chusta i gorąca herbatka...och ile tego tylko czasu brak...brawo dla Twojego Syneczka, bo jak widzę Jemu nie przeszkadza zbliżająca się pora roku...
    Buziaki i nos do góry!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Droga!w tym sęk..jesien kolorową lubię bo ja nawet całkiem jesienny człek bywam....ale błocka, mokradła i zmokniętych ubrań..nie zniEsę!;) buziaki:*

      Usuń
  13. Ja już maksymalnie nastrojona jestem jesiennie. Chyba czekam już na nią.

    Powoli wyjmuję wszystkie koce, którymi niedługo, wieczorami będę się otulać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten weekend zaplanowałam właśnie segregację letnio-jesienną:) jakoś tylko weny za bardzo nie mam do tych porządków:))

      Usuń
  14. Aniu jesień się wkrada ale tylko złota, tej deszczowej mówimy a kysz.

    OdpowiedzUsuń
  15. Już się żegnasz z latem...? A u nas dzisiaj był taki piękny dzień! Mam nadzieję,że jeszcze trochę będzie można złapać tych promyków na później. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku! Dziękuję za każde słowo pozostawione na tym blogu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...