piątek, 30 stycznia 2015

Be-ee. Jej Wysokość Frota.

Skusiłam się. Wykrój dojrzewał do użycia jakieś...półtora roku. Zresztą, w trakcie pracy i tak zmodyfikowałam go kilka razy..
Sterta froty, którą zamówiłam (kolejne chwilowe olśnienie, że jest mi potrzebna tu i teraz..) czekała i czekała..
No i się doczekała.
Materiał nie dla osób o słabych nerwach.. Takie małe ostrzeżenie..
Po wykrojeniu mikro elementów głowy owcy, mieszkanie wyglądało mniej więcej tak, jakbym weszła na stół i z ogromną fantazją rozsypała jakieś 4 paczki wiórków kokosowych........ Przy czym wiórki kokosowe to całkiem CIĘŻKI twór w porównaniu z okruszkami froty. Nie muszę mówić co to oznacza..
W każdym razie, już nie sztywnonogie:), białe i przytulne zwierzątko-przyszło na świat:) Głównie siedzi:) Ale i stać jej się udaje:)
Pierwsze koty za płoty:)
Pierwsze owce za płoty-chciałoby się rzec :)














Pozdrawiam Was Kochani serdecznie!
be-ee!  :)
a

52 komentarze :

  1. Ale śliczniasta owca:) nie przestajesz mnie zachwycać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Zuzanko!:))ogromnie mi miło:)

      Usuń
  2. Piękna, cudowna-chyba też się skuszę na szycie takiej owieczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna lekcja cierpliwości:D pozdrawiam!

      Usuń
  3. piękna owieczka, uwielbiam Twoje prace, są idealne, wspaniale ją uszyłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana,choć juz widzę ile elementów będzie do poprawki:))uściski!

      Usuń
  4. Aniu, jak na nią patrzę to uśmiech nie schodzi mi z twarzy!:) cudna jest!♥!♥!♥!♥!
    na pewno zamówię taką sobie u Ciebie do towarzystwa dla mojej królisi:)
    Ściskam moooocno☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna:) Ma taką słodką mordeczkę i piękną sukieneczkę:) Aniu zapraszam na Candy do mnie, może będziesz miała więcej szczęścia niż ja u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie!chętnie się u Ciebie ustawię w kolejeczce!ściskam!

      Usuń
  6. Cudna, pięknie ozdobiona. Widać, że jest bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) dziękuję pięknie!serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że Ci się podoba!pozdrawiam!

      Usuń
  8. Owca boska! Zgadzam się z Dziewczynami, można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :)))))) Piękna łOWCA! Masz talent, Kobitko, uwielbiam tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna!!! I ta słodka mordka... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Owca jak zawsze cudna, o ja sobie wyobrażam jak wygląda stół po wycinaniu froty aż mi słabo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana...stół to pół biedy:D gorzej z kwiatkami w doniczkach:D

      Usuń
  12. Owieczka taka milusińska,że aż chce się ja poprzytulać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) właśnie za to uwielbiam ten wykrój:)daje masę przytulnej radości po zakończeniu pracy:)pozdrawiam!

      Usuń
  13. Świetne i bardzo oryginalne te Twoje "szyjątka". Zdolna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję:) i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  14. Cudna jest ta owieczka!
    Bardzo mi się podoba, pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny z Dorothy's Factory....To dla mnie zaszczyt.Ogromny.Niemal oniemiała, pozdrawiam serdecznie!:)

      Usuń
  15. Ja też długo dojrzewałam aby uszyc taką owieczke i od razu 2. Myślałam nad frotą ale wybrałam jednak polar aczkolwiek frota wyglada-udaje wełnę i chyba bardziej mi sie podoba.

    Bardzo piekna wyszła Ci ta owieczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiulka,jak przebrniesz przez ryjek:) to reszta już sama przyjemność:) koniecznie pokaż efekty!

      Usuń
  16. Elegantka z tej owieczki:) jak zwykle pięknie w Twoim wydaniu.Pozdrawiam.Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu!!pozdrawiam Cię serdecznie

      Usuń
  17. cudnie tu...owca bombowa:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprawdzie długo to trwało..ale..no nie mogłam się oprzeć temu wykrojowi:) Dziękuję i ciepło pozdrawiam!

      Usuń
  18. Boska!!! szalona Panna Śmiechotka:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. A owczem, owczem, bees-ka, booska:)
    Sciskipi

    OdpowiedzUsuń
  20. jest przesympatyczna :) aż mam się ochotę przytulić do tej trudnej w obróbce froty :P
    Pozdrowienia!
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie,Babeczko!:) jak zobaczyłam mego synka przytulającego to białe kłębisko pseudo-wełny,to obróbka poszła w niepamięć:)pozdrawiam!

      Usuń
  21. Niesamowita dbałość o detale. Twoje szyjątka zachwycają! Jak Ty to robisz..? ;) Pozdrawiam serdecznie. Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham..:) ot,co:) ogromnie dziękuję za piękne słowa!pozdrawiam!

      Usuń
  22. Owieczka zachwyca! Opłaciło się trochę walki z frotą, bardzo efektowna :) Jesteś mistrzynią igły i nici, u Ciebie zawsze wszystko wygląda pięknie.
    Kojarzy mi się z moim znakiem zodiaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham owieczki! Twoja jest słodka i bardzo sympatyczna. Ta długa szyja nadaje jej jeszcze zabawnego charakterku. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku! Dziękuję za każde słowo pozostawione na tym blogu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...