piątek, 30 stycznia 2015

Be-ee. Jej Wysokość Frota.

Skusiłam się. Wykrój dojrzewał do użycia jakieś...półtora roku. Zresztą, w trakcie pracy i tak zmodyfikowałam go kilka razy..
Sterta froty, którą zamówiłam (kolejne chwilowe olśnienie, że jest mi potrzebna tu i teraz..) czekała i czekała..
No i się doczekała.
Materiał nie dla osób o słabych nerwach.. Takie małe ostrzeżenie..
Po wykrojeniu mikro elementów głowy owcy, mieszkanie wyglądało mniej więcej tak, jakbym weszła na stół i z ogromną fantazją rozsypała jakieś 4 paczki wiórków kokosowych........ Przy czym wiórki kokosowe to całkiem CIĘŻKI twór w porównaniu z okruszkami froty. Nie muszę mówić co to oznacza..
W każdym razie, już nie sztywnonogie:), białe i przytulne zwierzątko-przyszło na świat:) Głównie siedzi:) Ale i stać jej się udaje:)
Pierwsze koty za płoty:)
Pierwsze owce za płoty-chciałoby się rzec :)














Pozdrawiam Was Kochani serdecznie!
be-ee!  :)
a

51 komentarzy :

  1. Ale śliczniasta owca:) nie przestajesz mnie zachwycać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, cudowna-chyba też się skuszę na szycie takiej owieczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna owieczka, uwielbiam Twoje prace, są idealne, wspaniale ją uszyłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana,choć juz widzę ile elementów będzie do poprawki:))uściski!

      Usuń
  4. Aniu, jak na nią patrzę to uśmiech nie schodzi mi z twarzy!:) cudna jest!♥!♥!♥!♥!
    na pewno zamówię taką sobie u Ciebie do towarzystwa dla mojej królisi:)
    Ściskam moooocno☺

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna:) Ma taką słodką mordeczkę i piękną sukieneczkę:) Aniu zapraszam na Candy do mnie, może będziesz miała więcej szczęścia niż ja u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za zaproszenie!chętnie się u Ciebie ustawię w kolejeczce!ściskam!

      Usuń
  6. Cudna, pięknie ozdobiona. Widać, że jest bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Owca boska! Zgadzam się z Dziewczynami, można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :)))))) Piękna łOWCA! Masz talent, Kobitko, uwielbiam tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna!!! I ta słodka mordka... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Owca jak zawsze cudna, o ja sobie wyobrażam jak wygląda stół po wycinaniu froty aż mi słabo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana...stół to pół biedy:D gorzej z kwiatkami w doniczkach:D

      Usuń
  11. Owieczka taka milusińska,że aż chce się ja poprzytulać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) właśnie za to uwielbiam ten wykrój:)daje masę przytulnej radości po zakończeniu pracy:)pozdrawiam!

      Usuń
  12. Świetne i bardzo oryginalne te Twoje "szyjątka". Zdolna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna jest ta owieczka!
    Bardzo mi się podoba, pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziewczyny z Dorothy's Factory....To dla mnie zaszczyt.Ogromny.Niemal oniemiała, pozdrawiam serdecznie!:)

      Usuń
  14. Ja też długo dojrzewałam aby uszyc taką owieczke i od razu 2. Myślałam nad frotą ale wybrałam jednak polar aczkolwiek frota wyglada-udaje wełnę i chyba bardziej mi sie podoba.

    Bardzo piekna wyszła Ci ta owieczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiulka,jak przebrniesz przez ryjek:) to reszta już sama przyjemność:) koniecznie pokaż efekty!

      Usuń
  15. Elegantka z tej owieczki:) jak zwykle pięknie w Twoim wydaniu.Pozdrawiam.Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. cudnie tu...owca bombowa:-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprawdzie długo to trwało..ale..no nie mogłam się oprzeć temu wykrojowi:) Dziękuję i ciepło pozdrawiam!

      Usuń
  17. Boska!!! szalona Panna Śmiechotka:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. A owczem, owczem, bees-ka, booska:)
    Sciskipi

    OdpowiedzUsuń
  19. jest przesympatyczna :) aż mam się ochotę przytulić do tej trudnej w obróbce froty :P
    Pozdrowienia!
    B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie,Babeczko!:) jak zobaczyłam mego synka przytulającego to białe kłębisko pseudo-wełny,to obróbka poszła w niepamięć:)pozdrawiam!

      Usuń
  20. Niesamowita dbałość o detale. Twoje szyjątka zachwycają! Jak Ty to robisz..? ;) Pozdrawiam serdecznie. Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham..:) ot,co:) ogromnie dziękuję za piękne słowa!pozdrawiam!

      Usuń
  21. Owieczka zachwyca! Opłaciło się trochę walki z frotą, bardzo efektowna :) Jesteś mistrzynią igły i nici, u Ciebie zawsze wszystko wygląda pięknie.
    Kojarzy mi się z moim znakiem zodiaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham owieczki! Twoja jest słodka i bardzo sympatyczna. Ta długa szyja nadaje jej jeszcze zabawnego charakterku. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku! Dziękuję za każde słowo pozostawione na tym blogu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...