poniedziałek, 11 maja 2015

Zabawa "Dziewczęcy Piknik" !

Wiosenne słońce nastraja optymistycznie i basta.
Nie wyobrażam sobie spędzania słonecznego weekendu w domu, no chyba, że choróbsko dzierży palmę pierwszeństwa i nie pozostaje nic innego, jak leżąc w łóżku-zbierać siły na przegonienie świństwa... ale takiego scenariusza pod uwagę nie bierzemy. O nie.
Przed nami coraz cieplejsze dni. Weekendowe plany wycieczkowe na najbliższe tygodnie zapewne już u wielu z Was co najmniej raz przemyślane:)
Moje kochane dziecko, pakując się - gdziekolwiek by to nie było-zabiera ze sobą...ykhm.. połowę swojego pokoju.. Od paki drewnianych torów kolejowych, przez pluszaki, wór książeczek (których nawet nie otworzy..) po wielkie samochody wyścigowe zdalnie sterowane (przynajmniej jedna sztuka). Zawartość pakunku podlega rodzicielskiej analizie, co zwykle kończy się - wiadomo- niezadowoleniem.. Tak też dziecię zostało zaopatrzone w - dziecięcych rozmiarów - torbę i zabrać może tyle, ile zmieści i uniesie sam:))

A ja przychodzę dziś z zabawą!
Z zabawą właśnie w dziecięce  pakowanie:) W wersji bardzo "dziewczyńskiej"...

Zabawa trwa od dziś 11.05 do 25.05.2015 godz. 24.00 :)
A w zabawie do wygrania jedna z dwóch piknikowo-plażowych  torebek dziewczęcych...

Torebki uszyte przeze mnie, o wymiarach 30 x 30 cm, wykonane są z bawełny, dolna część została usztywniona, a nad fasonem całości czuwa puszyste wypełnienie:)
Torebka wystarczy na spakowanie ulubionej książeczki, przekąski i lalki:) A przy tym wygląda całkiem elegancko :)) Myślę, że na małych zakupach z Mamą, również spełni swoje zadanie :)

Wystarczy ...

1 - pod tym postem zostawić komentarz, wyrażający chęć udziału w zabawie, z wyborem jednego z dwóch wzorów torebek - z zielonym dołem lub pepitkowym
2 - umieścić na swoim blogu plakat zabawy - pierwsze z poniższych zdjęć

Jak i poprzednio, do zabawy zapraszam stałych obserwatorów mego bloga, oraz okazjonalnych Podczytywaczy - będzie mi miło, jeśli również zostaniecie stałymi Czytelnikami  :)

Zabawa trwa równolegle na facebook-u na stronie Caramel And White

A zatem, zapraszam do zabawy! 
Losowanie odbędzie się najszybciej jak to możliwe:) 






Pięknego tygodnia i... powodzenia! :))
a.

19 komentarzy :

  1. Cudowny konkurs . Bierzemy z córciami udział <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj,
    moja córcia Karolka robi dokładnie to samo, ale już nie tory czy klocki, ale farby, kredki, kartki, nożyczki, klej itd ...wszystko co do malowania.
    Taka torba (zielony dół) byłaby dla niej idealna, spełnienie marzeń.

    Pozdrswiam,
    Martita:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że się bawię. Gdyby mi się poszczęściło wybieram torbę z zielonym dołem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również staję w szranki. Jak szczęście się do mnie uśmiechnie to przygarnę każde Twoje arcydzieło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne:) Nie da się im oprzeć. Spróbuję kochana wybrać się na ten piknik razem z Wami:) Z dołem zielonym idealna. Aniu zapraszam i do siebie na wygranie zakupów w sklepiku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Torby są bajeczne. Obie są cudne ale jak mam wybierać to wybrałabym z zielonym dołem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również się zapisujemy :)
    Wybieramy zieloną :) Andrea byłaby zachwycona :)
    Zapraszam do odwiedzenia naszego bloga i poznania mojej Andy która pragnie twojej torebki :) Przydałaby się akurat na plażę bo wkrótce lecimy na urlop :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. super ta torebka zielona w moim stylu pozdrawiam marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny prezent dla dziewczynki, obie torebki piękne :)

    Baner zabieram : http://kreatywnawwolnymczasie.blogspot.com/
    Pozdrawiam. Basia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. moja Maja wybrała z zielonym dołem, więc mamy ogromną nadzieję i ustawiamy się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z miłą chęcią się zapisuję :)
    Wybieram zielony dół
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią się przyłączam!
    Wybieram pepitkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjne są! obie są śliczne, ale zwłaszcza zielona wpadła mi w oko, taka radosna i wiosenna :)
    dopisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Biorę udział! :) Obie torby są bardzo ładne ale po długim zastanowieniu zdecydowałam się jednak na tą z zielonym dołem. Na blogu jestem pierwszy raz, ale będę zaglądać częściej, podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga, lekkość "pióra". Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście ze biorę udział! wybieram wzór pepitkowy ( uroczy) :)
    Baner już wisi ----> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapisuję sie i wybieram zieleń kolor nadziei :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej....ale bym przegapiła zabawę!
    Szybciutko się zapisuję i po krótkim zastanowieniu wybieram torebkę z pepitkowym dołem ☺

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniała torebusia, poproszę bardziej zieloną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam sę do zabawy!
    Podoba mi się zielona :)

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku! Dziękuję za każde słowo pozostawione na tym blogu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...