środa, 1 maja 2013

Decoupage On Fabric

Pierwsze doświadczenia z decoupage za mną - dawno temu...
Wróciłam, bo ochota na odświeżenie kilku rzeczy, w ten cudny sposób, zalała moją głowę:)
Przy okazji spróbowałam pierwszy raz pracy z klejem do tkanin. Trochę precyzji, cierpliwości i decoupage na tkaninie wygląda bosko! Kolory są żywe i soczyste-czyli efekt zamierzony - osiągnięty:)  I mimo prób prania (ostrożnego) - efekt pozostał taki jak zaraz po zrobieniu:)

Pierwsza próba:


A tu kolejne, które już "zużyłam" jako wstawki do poduszek:






Zdecydowanie motyw różany plus koronka to coś, co mnie wprost zachwyca! I poświęcę temu więcej czasu:)

pozdrawiam
a.

7 komentarzy :

  1. Tworzysz tyle cudnego rękodzieła, jestem zachwyona. A czy mogłabyś stworzyć zakładkę obserwatorów? Było by mi o wiele łatwiej do Ciebie trafiać:) Pozdrawiam, iszart

    OdpowiedzUsuń
  2. Probowałaś już może prać te piękności w pralce? Jestem ciekawa jak zachowają się po odświeżeniu. Nigdy nie próbowałam decoupage'u na materiale, ale z chęcią bym się pobawiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prać można ale delikatnie-najlepiej ręcznie -być może program "wełna" by się sprawdził..jeszcze nie próbowałam ale jakoś się nie obawiam:)

      Usuń
    2. Muszę spróbować. Jeszcze nie wiem co zrobię, ale coś na pewno będę próbowała stworzyć przy pomocy tej metody :) A używałaś serwetek czy papier do decoupage'u?

      Usuń
    3. Serwetek! :) Polubiłam je natychmiast:) Choć bardzo delikatne w obsłudze...niestety...

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku! Dziękuję za każde słowo pozostawione na tym blogu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...