niedziela, 26 maja 2013

Decoupage Sweets And Stripes

Kilka nowych przedmiotów opanowały moje serwetki..
Poduszka, tematem niebieskiego skutera wpasuje się - mam nadzieję - w pewien klimatyczny obraz :) Mały prezent z okazji Dnia Mamy:)


Wieszaki i serduszka ...




... znajdą swoje miejsce w przedpokoju, który właśnie na nowo aranżuję i już się nie mogę doczekać konkretnych działań!
Wędrując po pewnym budowlanym markecie - powaliła mnie absolutnie tapeta w pudrowe paski... i w zasadzie to ona  była inspiracją do zmiany wystroju przedpokoju .. Reszta przyszła "sama" - jak zwykle:)


Paski natychmiast opanowały kuchenną tackę i puszkę po kawie:)



pozdrawiam i wszystkim Mamom życzę wszystkiego dobrego!
a.

1 komentarz :

  1. Łał, na wszystko wielkie łał! :) Ja na razie nie mam okazji urządzić mieszkania po swojemu, ale mam nadzieję, że mąż nie będzie miał nic przeciwko tak klimatycznym wnętrzom.

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku! Dziękuję za każde słowo pozostawione na tym blogu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...