środa, 16 października 2013

Pudełeczko Wspomnień..

Jak chyba każda mama-rozklejam się przeglądając kolejne dziecięce drobiazgi, które pakowane do pudeł, zalegną gdzieś w zakamarkach mieszkania na dobre. Ostatnio wpadła mi w ręce tycia czapeczka, w której Syn Mój Ukochany przyjechał do domu ze szpitala, 3 dni po swoich narodzinach.. 
Zakupiłam drewnianą skrzyneczkę i postanowiłam tam trzymać najważniejsze drobiazgi Małego..

Biała i niebieska farba, decoupage i transfer. 

Po zakończeniu pracy miałam już kilka innych pomysłów na nią, ale po ułożeniu w niej wszystkich drobiazgów, z garstką piasku z pierwszego,wspólnego wyjazdu nad morze i pukielkiem pierwszych obciętych włosków włącznie, pomyślałam, że taka wersja już zostanie:)

 


pozdrawiam bardzo wspomnieniowo:)
a

3 komentarze :

  1. Piękne! Nie wiem jak mogłam zapomnieć napisać o nominacji, przepraszam najmocniej. Nie pamiętam już jak tutaj trafiłam, ale bardzo mi się u Was spodobało więc zostaje na stałe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic się nie stało!Miło mi ogromnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta skrzyneczka i rewelacyjny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku! Dziękuję za każde słowo pozostawione na tym blogu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...