poniedziałek, 15 września 2014

Zabawa * Adoptuj Króliczka! *

Kochani,
niniejszym ogłaszam pierwszą w swym blogowym życiu zabawę!
Sponsorem są kolory:
szary z dodatkiem mięty, oraz fioletowy

Dwa, ok.40 centymetrowe króliki, mojego wykonania ( z eksperymentalną formą oczek;)
i broszką fimo ) czekają na adopcję:)
Drogą losowania każdy z nich trafi do innego - Nowego Właściciela:)



Zabawa będzie trwała do 30.09. do północy.
A warunki  poniżej:
1) Do zabawy zapraszam wszystkich stałych obserwatorów mego bloga, jaki i okazjonalnych Podczytywaczy:)
Będzie mi miło, jeśli zostaniecie stałymi podglądaczami!
2) Pozostaw, proszę, komentarz pod tym postem, wyrażający chęć wzięcia udziału w zabawie wraz z informacją, na którego z króliczków padłby Twój wybór w razie wygranej :)

3) wklej powyższy baner na swoim blogu i... podlinkuj :)

Do zabawy zapraszam również na facebooku, gdzie odważyłam się w końcu po długich zewsząd namowach pojawić i gdzie zabawa będzie się toczyła równolegle,zwiększając szanse wygranej:)
A tam:

1) Pozostaw komentarz wyrażający chęć udziału w zabawie,  z informacją wyboru jednego królika
2) Polub stronę fb Caramel And White
3) Udostępnij zdjęcie informacyjne na swoim profilu :)

Poniżej kilka króliczych zdjęć:)






















Zapraszam! Życząc dobrej zabawy i..powodzenia! :))
a

63 komentarze :

  1. Z chęcią przygarnę takiego słodkiego króliczka!!! Mogę nawet zostać mamą adopcyjną:-) Są cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie powodzenia życzę Może Przyszła Mamo Adopcyjna!:)) Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Aha-jeszcze tylko wybór koloru:)

      Usuń
  2. Takiego przytulaśnego słodziaka to ja bardzo chętnie przygarnę.:)
    Oba piękne, ale miętowy wyjątkowy.:)
    Banerek wklejony.Pierwsza jestem?
    Pozdrawiam serdecznie . Buziaki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pierwsza, ale to nic:) szanse równe:)) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. O raju, pewnie, że chcę Aniu! :)
    Banerek już wstawiony, zalinkowany. Biorę udział, bo Twoje uszytki śnią mi się po nocach :)

    Swoją drogą, tak się zastanawiam, dlaczego Ty jeszcze żadnego sklepiku nie otworzyłaś? Dawanda, Pakamera, Agrafka, czy coś w ten deseń? Jeszcze nigdzie Cię nie zoczyłam...chyba, że ukrywasz fakt posiadania takowego? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha:) oj myślę Kochana bardzo intensywnie!:) Uściski

      Usuń
    2. To mam nadzieję, że niedługo obwieścisz na blogu, iż jest gotowy :) Trzymam kciuki :*
      Nie wybrałam koloru...ale jako zakochana w mięcie, nie widzę innej opcji, jak stanąć w szranki o ten piękny miętuskowy szaraczek :)

      Usuń
  4. Aneczko, ale cudne króliczki stworzyłaś! Wiesz, że ja jestem zakochana po uszy w Twoich szyjątkach ale mam już od Ciebie Królisię i nie wypada mi stawać w kolejce po następną:)
    Pozdrawiam ciepluteńko♥

    OdpowiedzUsuń
  5. staję i ja, moje serce podbił króliczek w szarej czapeczce

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział w zabawie, najchętniej przygarnęłabym dwa króliczki, ale do szarości i mięty mam słabość, więc typuję szaro - miętowego. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawsze zachwycam się Twoimi królisiami a tu taka wielka szansa:) Już wpisuje się do kolejeczki! Jakby szczęście dopisało, to szara króliczka byłaby największym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, zaadoptowalabym tego lawendowego, pasowalby mi do kuchni jak sie patrzy:)
    Kipi

    OdpowiedzUsuń
  9. O jakie cudne! Miejsce w sypialni czeka na maluszka :)
    pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiesz, że jestem zakochana w Twoich królicach, więc nie mogłabym sobie odpuścić udziału w zabawie:)
    jak napisałam już na FB marzę o czapeczkowej Królicy, bo to jesień idzie:)
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są! :) Zachwycił mnie zwłaszcza szaro-miętowy, ale jeśli miałabym to ogromne szczęście w losowaniu, to wybrałabym jednak fioletowego ;) To ulubiony kolor mojej córeczki :) Dla niej byłby ten cudny Króliś :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj Aniu,
    ja również przyłączam się do zabawy. Ja upodobałam sobie miętowego króliczka. Oczywiście dwa są cudne, zgodnie z listą życzeń działam:)) Zapraszam w moje skromne progi na Candy również.
    Ania szczerepole@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne :-). Uwielbiam je. Na Fb już pisałam, że oba są cudowne i obojętnie, który ;-) i tak będziemy happy. Tzn moje dziewczynki. Pozdrawim

    OdpowiedzUsuń
  14. Na punkcie miętowego oszalałaby moja bratanica :) Chętnie wezmę udział w zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo szaro-mietowa krolica podbila moje serce i pokochalam jak swoja! u mnie bedzie miala jak w kroliczym niebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. przypadkowo dzisiaj trafiłam na Twojego bloga, a kiedy przeglądając possty trafiłam na to przecuuudowne candy, nie mogłam się oprzeć i dołączam!
    obserwuję, a banerek w mojej zakąłdce - Candy, Rozdania...

    OdpowiedzUsuń
  17. acha, szara króliczka mnie zauroczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba króliczki są piękne, ale wybieram miętowego w czapce:D I oczywiście zostaję na dłużej:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne króliczki!!! Z przyjemnością przyłączam się do zabawy i zostaję na dłużej :) Zauroczył mnie szary z miętowym noskiem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O matko jakie slodziaki! Cudne sa i z wielka checia bym je obydwa zaadoptowala:) ale jesli juz trzeba wybrac to bedzie to szaro-mietowe cudo:) Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam a ja tu jestem pierwszy raz, trafiłam z bloga Ani z wolnych chwil, z pewnością zostaję na dłużej i marzy mi się do przytulania taki króliś, cudne, piękne rzeczy tworzysz! pozdrawiam i zapraszam w moje skromne progi!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne przytulaczki. Z WIELKĄ ochotą bierzemy udział. Córeczka zamarzyła sobie o fioletowym króliczku .... <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ cudne te króliczki mają nózie :)) te buciki..ojej jakie słodkie :)) poproszę o szarego, w czapusi :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Chylę czoła za profesjonalizm, cierpliwość i wykonanie, pomysł , dobór kolorów, i.... mogłabym tak długo ...zakochałam się i pragnę z serca szaro-miętowego .

    OdpowiedzUsuń
  25. Boskie są te króliczki <3 <3 Z chęcią bierzemy udział i zawalczymy o króliczka szaro-miętowego .

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne oba, ale miętowy jest boski, Martyna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Myszy z otwartymi ramionami adoptują szarego króliczka :)
    Banerek publikujemy tu, żeby nie było wątpliwości: http://mysia-familia.blogspot.com/p/konkursy-blogowe.html

    Pozdrawiamy i życzymy udanej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  28. szaro - miętowy to mój faworyt. Już go widze na regale w moim salonie dlatego ustawiam sie w kolejce.
    A, może wpadniesz do mnie na skromną rozdawajkę:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne króliczki :)
    Chętnie przygarnęłabym tego fioletowego
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne są. Chętnie zostanę mamusią jednego z nich. Trudny wybór ale stawiam na fioletowego, bo trzeba się na coś zdecydować. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne króliczki :) ale miętowo szary to mój faworyt. Jestem u ciebie po raz pierwszy ale na pewno nie ostatni z ogromna przyjemnością dołączam do obserwatorów bloga :)
    banerek na: http://blog.decorre.pl/
    Pozdrawiam i zapraszam rownież do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne króliczki :)
    Z chęcią zapisuję się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Z chęcią wezmę udział w zabawie :-)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com
    W przypadku szczęścia poproszę fioletowego :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się i ja:)
    banerek: http://isthemagichereforever.blogspot.com/
    Lawendowego chcę:)
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj bym chciała bardzo wygrać pięknego króliczka, cieszyłabym się bardzo z nowego towarzysza życia.
    Z uśmiechem przygarnęłabym króliczka siwo-miętowego, by już nie był sam i został moim kolegą.
    Baner na blogu umieściłam jak i do bloga obserwatorów dołączyłam, choć jestem tu zupełnie nowa to pełna weny do czytania bloga od nowa! Bardzo spodobał mi się pomysł na pisanie oraz króliczki, które są do wygrania!
    Chętnie zaadoptuje pięknego króliczka, dam dom, dam jeść oraz znajdę mu kolegę miśka. Trzymam kciuki za wygraną, choć szans wielu nie mam to szczerze czekam, aż tylko króliczek w mym domu się zjawi.

    * baner na pasku na blogu: http://zopiniuj.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojejku jakie piękne, cudne, wspaniałe .... Wszystkie szczegóły dokładnie dopracowane. Chętnie zaadoptuje tego szaro-miętowego. Na pewno będzie się dobrze u nas czuł. Już nawet mam dla niego szary kocyk, który właśnie kupiłam w Biedronce :)
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  37. Są cudowne! To jest miłość od pierwszego wejrzenia! Szkoda, że ja nie potrafię takich cudaczków robić!!!
    Zgłaszam się po szaro-miętowy będzie idealnie pasował do mojego wnętrza. Zamieszka ze mną i moim Królikiem (maskotka z home&you), więc czeka na niego miły cieplutki domek!:) Będzie spał na sofie razem z Królikiem na mięciutkiej poduszce w towarzystwie kocyka z przyjemnej wełenki:):) No to czekamy na Ciebie z niecierpliwością <3

    A link tutaj: http://jazakupoholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. ooo matko jakie cuuuuda:) staje szybko w kolejce dobrze że jeszcze zdążyłam:)
    Baner u mnie juz jest http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Lawendowy skradł moje serce, na pewno moja córcia by go pokochała ze wszystkich sił:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj! Króliczki są tak piękne, że trudno któregoś wybrać! Ale chyba zdecyduję się na adopcję tego w czapeczce, jest przeuroczy :) Obserwuję Twojego bloga jako Agnieszka F., a podlinkowany banerek jest u mnie na sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wow! jakie piękne! córa byłaby zachwycona! są tak piękne ze trudno zdecydować który ładniejszy:) chyba ten szaro miętowy:)
    chętnie zatem spróbuję szczęścia i zapisuję się do Twojej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też staję w kolejce po takiego przytulnego króliczka. A którego bym chciała mieć ? Obydwa piękne i trudno wybrać ale w pokoju mam fioletowo to może tego fioletowego przygarnę jak mi dopisze szczęście :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością przygarnę pod swój dach fioletowe cudo:) Pozdrawiam i podziwiam talent:)

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczne króliczki :) obserwuje blog jako Zofia Pierzchalska :) chętnie zaadoptuje szaro-miętowego :) biorę już udział w konkursie na FB , więc jak mam o jedno zgłoszenie za dużo to przepraszam :) https://www.facebook.com/profile.php?id=100001673834071# pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje candy i z niecierpliwością czekam na wyniki licząc, że ten szaro miętowy królik stanie się nowym członkiem mojej rodzinki :)
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Biorę udział, obserwuję jako Gosia Gonia Gonia , na FB tak samo ,udostępnione, polubione , zadanie wykonane ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. nie wiem, czy jako osoba nieposiadająca swojego bloga mogę ustawić sie tutaj w kolejce? jeśli tak, to moim sercem zawładnął szary królik w miętowej stylizacji :)
    pozdrawiam
    ahojda@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam serdecznie! Z radością biorę udział w zabawie, cieszę się, że tutaj trafiłam. Jeśli to nie problem to troszkę się rozgoszczę z kawusią i poszperam u Ciebie. Jak dopisze mi szczęście to poproszę o szaro-miętowego adoptusia!

    OdpowiedzUsuń
  48. Wpadłam przypadkiem :) i padłam :) Cuda cuda cuda - króliczki obłędne. Z wielką chęcią zaadoptowałabym tego Miętuska:) śliczności:) Z pewnością zostanę na dłużej - milutko tu u Ciebie. Klimaty absolutnie z mojej bajki, pozdrawiam ciepło - Ania z Maronkowa. Nieśmiało zapraszam i w moje blogowe progi w wolnej chwili. Mhhhm - marzy mi się ten pluszaczek, aż sobie westchnęłam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Moja Córeczka z pewnością bardzo by się cieszyła z takiego szaraczka :) Szaro-miętowego oczywiście. Dlatego ustawiam się w kolejce, choć na ostatnią chwilę. Ale zostaję, więc zaraz wszystko nadrobię :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  50. Cudowne króliczki, szaro-miętowy skradł moje serce i chętnie zawalczę o niego :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale piękne króliczki!! Szaro-miętowy skradł moje serce!! Chętnie stanę w kolejce!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku! Dziękuję za każde słowo pozostawione na tym blogu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...