sobota, 16 listopada 2013

Świąteczna Poduszka z Haftem Redwork

Dekoracje świąteczne wychodzą spod maszyny pełną parą.
Tegoroczna wizja choinki-też już w miarę skrystalizowana :) Oczywiście w trakcie ubierania zmieni się zapewne parę razy, ale póki co, trzymam się wizji pierwotnej :)
Rozpoczęty jakiś czas temu haft na poduszkę dla Antosia-za-koń-czy-łam... Ku swej uldze.. 
Obawiałam się, że nigdy nie znajdę chwili na dokończenie, bo już następny w kolejce :)
Redwork spodobał mi się od pierwszego zdjęcia wyszperanego w internetowych galeriach. Pomyślałam, że  święta to najlepszy pretekst by spróbować..

Poduszka wdzięcznie "się szyła", bo to kolor typowy dla świątecznego klimatu,a haft- wzór słodki i ciepły, choć z mroźnym bałwankiem w roli głównej :)

Poduszka natychmiast przypadła do gustu dziecięcia, które jest fascynatem pralki i prania (!) i mowy nie było o czekaniu z tą dekoracją do grudnia !






Do poduszki doszyłam tildowego jelonka, z patykami zamiast poroża :) W których całkiem mu do twarzy :) A raczej.. do pyszczka :)



pozdrawiam biało-czerwono:)
a

13 komentarzy :

  1. Jelonek cudowny ^^
    Zresztą podusia wcale nie gorsza :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie, cudownie wyszła Tobie ta podusia, Jelonek jest równie wspaniały. Jestem oczarowana, ale Ty wiesz, że u Ciebie wszystko, zawsze mi się podoba. Trafiasz w mój gust na 100%, jakbyś w głowie mi siedziała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszeczka jest przepiękna :) Zachwyciła nie tylko malucha, który ją otrzymał ale i mnie - jest fantastyczna. Przepiękny wzór, cudownie wykonana. Jelonek jest rewelacyjny! Niezwykłe prace, jestem oczarowana, ach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ta poduszka, reniferek też uroczy. Poprostu cudownie!! Muszę sama się zabrać za szycie, fakt nie mam takich zdolności jak Ty ale coś tam sobie świątecznego może wyszyję;)
    Pozdrawiam cieplutko i ciekawe co tam jeszcze szykujesz??:
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Wam dziękuję za przemiłe słowa,niezwykle uskrzydlające!:)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduszka mnie powaliła, poważnie, dawno nie widziałam czegoś tak ślicznego!! no przepiękna jest, cudowna. i taka zimowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę piękne!!! Wcale się nie dziwię, że przypadła do gustu poducha!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Aż dziw , że nie stopniał, tyle się naczekał na wykończenie swojej zimowej sceny:)

      Usuń
  9. Wesołych Świat, pięknie tu, zapraszam też do mnie na swiąteczny rekonesans klubtilda.blogspot.com
    Pozdrawiam Margolcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam! Czy można u Pani zamówić taką poduszkę? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień dobry, dziękuję za zapytanie,ale to była poduszka do użytku domowego:) nie robię takich na zamówienie..pozdrawiam serdecznie!

      Usuń

Kochany Czytelniku! Dziękuję za każde słowo pozostawione na tym blogu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...