wtorek, 10 grudnia 2013

POLSKIE HANDMADE-WYZWANIE BOŻONARODZENIOWE

Choinkami DIY zachwyciłam się już latem :) 
Dopiero kiedy wpadł mi w ręce flausz, złota nitka i perełki, wiedziałam, jak je wykorzystam :)
Flauszowa choinka haftem opisana..


Pierwszy raz zgłaszam cokolwiek ! :)
Pomyślałam, że flauszowa choinka będzie akurat :)

Doniczkę "obrzuciłam" decoupage, wypełniłam gąbką florystyczną i opruszyłam kuleczkami.
Oprócz haftu i perełek, dokleiłam ulepione elementy modelinowe-z główną gwiazdką na czele...
















pozdrawiam 
a

11 komentarzy :

  1. I życzę powodzenia w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę przyznać, że jest fajna ta choinka - podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  3. Choineczka bardzo fajnie wygląda, także powiem Ci że masz szansę wygrać;)
    Powodzonka życzę:)
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna :) I jak pięknie przystrojona, doniczka ślicznie wykonana... Po prostu cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku...jaka CUDNA ta choinka!!!! jestem zachwycona...:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Wam dziękuję za każde słowo!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choinka piękna, piękne zdjęcia, trafiłam tu i już zostaję dzięki Izie z Deco Szuflady. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka ładna choinka:) Szkoda, że już po świętach, bo chętnie bym sobie taką postawiła.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://decoupajage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Kochany Czytelniku! Dziękuję za każde słowo pozostawione na tym blogu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...